"به وبلاگ من خوش اومدین"

آرامش

سکوت تنهایی شب در برکه ای خاموش

شکلک های محدثه

شکلک های محدثه



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت20:42---21 بهمن 1392


روز قیامت ازم پرسیدند :



جوانیت را چگونه گذراندی ؟ !



ندا آمد:



دل شکسته است بگذارید به بهشت برود



دنیایش خوب جهنمی بود . . .






پاسخ: ممنون به خاطر نظر زیبایت


الهام
ساعت16:38---19 بهمن 1392
واسه منم اینطوریه گیان بی خیال خودتو ناراحت نکن
پاسخ: یه چند دقیه خیلی خوب شده بود با نجمه هم حرف زدیم ولی الان دوباره همین طور شده


الهام
ساعت21:33---18 بهمن 1392
قوربونت برم باشگاه خوب شد باهم حرف میزنیم فعلا بای بای گلکم
پاسخ: باشه نفسم


الهام
ساعت21:04---18 بهمن 1392
چند روزی میشه باهات صحبت نکردم خوبی عزیزم
پاسخ: خوبم دل منم برا حرف زدن باهات تنگ شده عزیزم


الهام
ساعت20:43---18 بهمن 1392
نه والا گلم منم خودم خیلی دنبال قالب مشکی سباه گشتم ولی نبود خوب چه خبر عزیز
پاسخ: سلامتی


الهام
ساعت16:19---18 بهمن 1392
قسم به love پاکم زعشق you هلاکم ای گل ریشه ریشه i love you تا همیشه
پاسخ: فریادمن از داغ توست... بیهوده خاموش مکن... حالا که یادت میکنم... دیگر فراموشم مکن.. همرنگ دریا کن مرا... یک بار معنا کن مرا... فداتـــــــــــــــــــ شم آرامشـــــــــــ جونم


الهام مقدم
ساعت11:08---18 بهمن 1392
سلام زهرا جون من نتم خراب شده صفحه باشگاه رو باز نمیکنه اگه میشه به نجمه دلیر بگو حتما یه سر به وبلاگم بزنه ممنون اجی گلم بای
پاسخ: عزیزم منم همین مشکلو دارم اصن صفحه باشگاه باز نمی شه ولی اگه درست شد باشه چشم گلم


الهام
ساعت17:36---16 بهمن 1392
سلام گلم ببخشید اگه ظهر تو باشگاه ناگهانی رفتم بخدا اینترنتمون قطع شد در مورد چیزی هم که گفتم من جواب رد دادم من الان تنها هدفم دانشگاه پزشکیه و جز اون نمیخوام به هیچ چیز دیگه ای فک کنم درسته دوسش دارم اما عشق کافی نیست

دوست دارم زهرا جونم بای
پاسخ: عزیزم عاقلانه ترین تصمیم رو گرفتی موفق باشی گلم باااااااااای


الهام
ساعت15:33---14 بهمن 1392
خوب زهرا جون من به صورت خصوصی برات نظر میذارم تو هم خصوصی جوابمو تو وبلاگ خودم بده حاضری؟
پاسخ: آره عزیزم من آماده ام


فرزانه
ساعت11:39---14 بهمن 1392
سلام ارامش جووون دنیات پر از احساس و ارامش.. @} ;-
پاسخ: دنیا تو پر احساس تر عزیز دلم


الهام
ساعت22:20---13 بهمن 1392
سلام قوربونت برم عزیز دلم بابت امروز متاسفم بخدا کار داشتم نتونستم زیاد تو تولد فاطمه جون بمونم شرمنده اجی گلم اما اینو بدون که خیلی خاطرتو میخوام گیان
پاسخ: نه بابا تازه خیلی زحمت کشیدی که اومدی یه دنیا ازت ممنونم به خاطر حضورت


الهام
ساعت22:03---11 بهمن 1392
میدونی چیه؟؟؟؟ عاشقتممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ: من بیشتر


الهام
ساعت21:21---11 بهمن 1392
خیلللللللللللللللللللللللللللل للللللللللللللیییییییییییییییی یییییییییییییی دوست دارم نفسم تو عزیز دل منی
پاسخ: دیگه نمی تونم با کلمات توصیف کنم که چقدر دوستت دارم کلمات برا توصیف عشق من نسبت به تو کم آوردن


ا
ساعت17:27---11 بهمن 1392
دوست دارم خدایی من و غم و تنهایی امان از این جدایی دلتنگتم خدایی اجی جونم دووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووست دارررررررررررررررررررررررررررر م هوارتا
پاسخ: من خیلی دوستت دارم عزیزم من آبجی ندارم ولی تو مث آبجیمی عزیزم


الهام
ساعت14:15---11 بهمن 1392
سلام عزیز دلم وب قشنگی داری ابجی جون تبریک میگم
پاسخ دوستت دارم عزیزدلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 بهمن 1398برچسب:,

] [ 22:14 ] [ ZAHRA ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه